14 Nisan 2016 Perşembe

KAFAMDA DELİ SORULAR

   Sayısız kişiye diş teli hakkında sorular sordum. Tek popüler cevap aldım; “Eğer ihtiyacın varsa, taktır.”
   Hayır, korkmuyorum. Yani tamam biraz korkuyorum ama, o kadar da değil. Ağrılar konusunda herkes hemfikir fakat, ağrı / acı eşiği denen bir şey var. İlk tel takıldığında, aylık kontrollerde, tellerle her oynandığında biraz ağrı oluyormuş. Sağlık için değer bence…
   Bir diğer konu ise, kilolarla ilgili olan. Her istediğini hapur hupur yiyemiyormuşsun. Bu sebepten de kilo vermen çok olası bir durummuş. Bakalım yaşayıp göreceğiz. Aslında kilo konusu sanırım diş telleriyle aramda olumlu bir elektriğe bile sebep olabiliyor. Yıllardır kilo konusunda ciddi problemlerim var. Tamam onun da sebebi belli oldu, hipotiroid. Metabolizmamı yavaşlatan her ne varsa, diş tellerimi kuşanıp savaş açacağım.
   Ortamlarda rahat bir şeyler yiyememek belki bir sorun ama, onun da çözümü var. “Home sweet home”* Eğer dışarıda ya da misafirlikte bir şey tüketmeye kararlıysam, yanımda diş fırçam ile diş macunumu taşımam gerekiyor. Olsun çantamda onlara da yer var zaten.
   Dediklerine göre, nasıl gülüyorsam öyle gülmeliymişim. Çünkü teller takıldıktan sonra bir daha asla şimdi gülebildiğim gibi gülemeyecekmişim. Neyse bekleyip, göreceğiz…
   Şu an tellerimin takılmasına 97 saat :)var. Saati tutmamın sebebi korku değil. Ben yemek yerken mutlu olan bir insanım. Çikolata yerken de… Yani doyasıya mutlu olabilmek adına elimde kala kala 97 saatim kaldı. Bu 97 saatin tadını çıkartmam lazım. 97 saatte alacağım kiloları düşünmüyorum nasılsa önümde kocaman bir sene var. Elbet o süre içerisinde o kilolar gidecek. Laf aramızda aynısını tiroid ilacımı almaya başladığımda da söyledim. Sonucu merak etmeyin.

 *Evim evim güzel evim.





kafamda deli sorular var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder