15 Nisan 2016 Cuma

OLSUN MU OLMASIN DERT SANA UĞRAMASIN…


   Şimdi öğrendiğime göre aslında diş tellerinin de bir olayı yokmuş. Yani o dişler kaymak istiyorsa, sen ne yaparsan yap yine kayıyorlarmış. O yüzden dişlerin arkasına yerleştirilecek braketleri çıkarttırmamayı düşünüyorum. Belki sağlıklı bir karar değil ama yine de karar.

  “En kötü karar, kararsızlıktan iyidir.” diyenlere selamı çakıp, devam ediyorum. Olsun diye pür telaş bir haldeyim ama alttan alttan yoklayıp da, olmasa da olurvari tavırlarım yabana atılmayacak seviyede baskın çıkıyor. Çok fazla mı kararsız kaldığımı düşünüyorsunuz? Siz bir de markette çikolata alırken görün beni.


  Yazdıkça rahatlıyorum. Böyle bir ufalma hissi geliyor. Sanırım düşüncelerden, duyduklarımdan dolayı çok kasılmışım. Oysa duyduklarıma çok ihtimal veren bir yapım da yok. Herkese tekrar tekrar danışmaktan bıkmadım, ama sanırım onlar benim danışmamdan bıktılar.


  Sorular sorarken, bir konu hakkında bir şeyler danışırken çok açgözlü olabiliyorum. Bu da bilgiye olan açlığımdan mı kaynaklanıyor, bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa; dişlerimle rahat rahat bir şeyleri kırabilirken, çikolataları, elmaları çatır çatur dişlerimle ayırabilirken bunun tadına varmalıyım.


  He unutmadan, sakız çiğnemek de zararlıymış. O sebepten sabah bir paket sakız alıp, hepsini ağzıma attım. Şu an çenemin ağrımasına göz yummam da bu sebepten…


  “En kötü karar, kararsızlıktan iyidir.” diyenlere selamı çakıp, devam ediyorum. Olsun diye pür telaş bir haldeyim ama alttan alttan yoklayıp da, olmasa da olurvari tavırlarım yabana atılmayacak seviyede baskın çıkıyor. Çok fazla mı kararsız kaldığımı düşünüyorsunuz? Siz bir de markette çikolata alırken görün beni.

  Yazdıkça rahatlıyorum. Böyle bir ufalma hissi geliyor. Sanırım düşüncelerden, duyduklarımdan dolayı çok kasılmışım. Oysa duyduklarıma çok ihtimal veren bir yapım da yok. Herkese tekrar tekrar danışmaktan bıkmadım, ama sanırım onlar benim danışmamdan bıktılar.

  Sorular sorarken, bir konu hakkında bir şeyler danışırken çok açgözlü olabiliyorum. Bu da bilgiye olan açlığımdan mı kaynaklanıyor, bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa; dişlerimle rahat rahat bir şeyleri kırabilirken, çikolataları, elmaları çatır çatur dişlerimle ayırabilirken bunun tadına varmalıyım.

  He unutmadan, sakız çiğnemek de zararlıymış. O sebepten sabah bir paket sakız alıp, hepsini ağzıma attım. Şu an çenemin ağrımasına göz yummam da bu sebepten…

  Sağlıkla, inci gibi dişlerle ve kocaman kahkahalarla dolu bir gününüz olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder